Komunikazioak eta Prentsa

Marka

KORPORAZIO-IDENTITATEA ETA MARKA

Adifen markaren estrategia zuzentzea eta koordinatzea da Dirección de Reputación Corporativa y Marca alor honen funtzioa; horretarako beharrezko komunikazio-tresnak garatuta: ikusizko nortasun programa korporatiboa, publizitatea, markaren erabilerak eta abar.

EGOKITASUNA

Korporazio-identitatea da erakundea osatzen duten errealitate guztien adierazpena. Enpresaren izatea eta gauzak egiteko eta kudeatzeko modua definitzen ditu.

Trenbide Azpiegituren Administratzailearen (Adif) enpresa-errealitatearekin bat datozen korporazio-identitatearen balioak honakoekin identifikatzen dira:

  • kalitatezko trenbide-azpiegituren zerbitzu publikoa
  • enpresa-ikuspegidun kudeaketa modernoa, eraginkorra eta gardena
  • zirkulazio-segurtasuna
  • lurraldea egituratzea
  • aberastasuna sortzea
  • neutraltasuna zirkulazioa arautzean
  • ingurumenari eta garapen iraunkorrari errespetua

Korporazio-identitatea bere ikusizko identitate ezaugarriengatik ezagutzen da, komunikatzeko duen moduagatik. Korporazio-identitatea enpresaren pertsonalitatea bada, Marka bere sinadura da, enpresak bere gain hartutako ardura bermatzen duen izenpekoa.

Ikuspegi horretatik, Adif hiritarrentzako enpresa izanik, hark gizartearekin hartutako konpromisoa ordezkatu nahiz izan du Adif marka berriak. Konpromisoa Adif markaren honako balioetan zehazten da:

Naturala

Kolore berdea erabiltzeak agerian uzten du ingurumenarekiko konpromiso argia. Ingurumen-arau guztiak betetzeko ezinbesteko betebeharra. Baliabide guztiak ingurune-orekaren zerbitzuan jartzekoa.

Irmoa

Markaren irmotasunak ehun eta hogei urtetik gora herrialdeko trenbide-azpiegiturak modu ezin hobean kudeatzen daramatzan konpainia baten sendotasuna eta segurtasuna islatzen ditu. Egunetik egunera hobetzen jarraitzeko energia eta merkatuaren behar berrietara egokitzeko ahalmena dituena.

Ongilea

Lerro biribildu, atsegin eta ertzik gabekoek guztiei irekitako enpresa bat dela esaten dute. Gizartearekin arduratuta dagoena. Pertsonek pertsonentzako zuzendutako enpresa dela. Abegitsuagoa, tratu pertsonalizatua eta gertukoa eta hiritar guztien beharrei aurre hartzeko eta haien itxaropenak asetzeko gaitasuna duena.

Oroitarazlea

Markak Adifen jarduera-eremua gogora ekar ditzakeen elementuak ditu: zeruertzean galtzen diren bideek egiteko dauden, eraikitzeko eta aurrera egiteko dauden bideez hitz egiten dute. Sinboloaren hiruki formak eta haren koloreak izaera natural eta paisajista ematen dio, geometria irmoaz gain. Azkenik, sinboloaren forma A sinboliko eta irudimenezkoa da, Adifeko A.