GIP

Gestió Incidències Protecció Civil i Seguretat

El sistema GIP és una aplicació d’ajuda a la gestió (registre, tractament, seguiment i arxiu) de les incidències que es produeixen en l’àmbit de la Protecció Civil i la Seguretat.

Es parteix d’un concepte ampli d’incidència: Qualsevol irregularitat significativa que pugui produir-se durant el desenvolupament de l’activitat de la companyia.

Característiques
  • Sistema fiable, robust, no propietari, amb un alt nivell de seguretat d’accés.
  • Integració amb sistemes corporatius.
  • Aplicació centralitzada, d’alta disponibilitat i seguretat. (Control d’accés, còpia de seguretat ...), amb client lleuger en els llocs de comandament.
  • Gestió dinàmica del control d’accés.
  • Sistema transaccional robust.
  • Recollida tipificada de les incidències.
  • Quatre nivells de descomposició.
  • Plans d’actuació predefinits per tipus d’incidència i per gerència.
  • Gestió de cicle de vida (dinàmic).
  • Informació filtrada per usuari i estat.
  • Agenda.
  • Enviament de missatges (SMS, correu electrònic) i gestió de llistes de distribució.
  • Generació d’Informes en format PDF.