GIP
Gestió Incidències Protecció Civil i Seguretat

El sistema GIP és una aplicació d’ajuda a la gestió (registre, tractament, seguiment i arxiu) de les incidències que es produeixen en l’àmbit de la Protecció Civil i la Seguretat.
Es parteix d’un concepte ampli d’incidència: Qualsevol irregularitat significativa que pugui produir-se durant el desenvolupament de l’activitat de la companyia.
Característiques
- Sistema fiable, robust, no propietari, amb un alt nivell de seguretat d’accés.
- Integració amb sistemes corporatius.
- Aplicació centralitzada, d’alta disponibilitat i seguretat. (Control d’accés, còpia de seguretat ...), amb client lleuger en els llocs de comandament.
- Gestió dinàmica del control d’accés.
- Sistema transaccional robust.
- Recollida tipificada de les incidències.
- Quatre nivells de descomposició.
- Plans d’actuació predefinits per tipus d’incidència i per gerència.
- Gestió de cicle de vida (dinàmic).
- Informació filtrada per usuari i estat.
- Agenda.
- Enviament de missatges (SMS, correu electrònic) i gestió de llistes de distribució.
- Generació d’Informes en format PDF.
