GIP
Babes zibilaren eta segurtasunaren gorabeheren kudeaketa

GIP sistema Babes Zibilaren eta Segurtasunaren eremuko gorabeherak kudeatzeko (erregistratzeko, tratatzeko, jarraitzeko eta artxibatzeko) laguntza-aplikazioa da.
Gorabehera kontzeptu zabal bat da abiapuntua: “konpainiaren jardueran zehar gerta daitekeen edozein irregulartasun esanguratsu”.
Ezaugarriak
- Sistema fidagarria, sendoa, ez-jabea, sarbide-segurtasun handia duena.
- Erakundeko sistemekin integra daiteke.
- Aplikazio zentralizatua, erabilgarritasun eta segurtasun handiarekin. (Sarbide-kontrola, backup...); bezero arinak ditu postuetan.
- Sarbide-kontrolaren kudeaketa dinamikoa.
- Transakzio-sistema sendoa.
- Gorabehera-bilketa tipifikatua.
- Lau deskonposizio-maila.
- Intzidentzia motaren eta gerentziaren arabera, aurrez definitutako jarduketa-planak.
- Bizi-zikloaren kudeaketa (dinamikoa).
- Informazioa erabiltzaile eta egoeraren arabera iragazten da.
- Agenda.
- Mezuen bidalketa (SMS, mezu elektronikoak) eta posta-zerrenden kudeaketa.
- PDF formatuko txostenak egitea.
