GIP

Babes zibilaren eta segurtasunaren gorabeheren kudeaketa

GIP sistema Babes Zibilaren eta Segurtasunaren eremuko gorabeherak kudeatzeko (erregistratzeko, tratatzeko, jarraitzeko eta artxibatzeko) laguntza-aplikazioa da.

Gorabehera kontzeptu zabal bat da abiapuntua: “konpainiaren jardueran zehar gerta daitekeen edozein irregulartasun esanguratsu”.

Ezaugarriak
  • Sistema fidagarria, sendoa, ez-jabea, sarbide-segurtasun handia duena.
  • Erakundeko sistemekin integra daiteke.
  • Aplikazio zentralizatua, erabilgarritasun eta segurtasun handiarekin. (Sarbide-kontrola, backup...); bezero arinak ditu postuetan.
  • Sarbide-kontrolaren kudeaketa dinamikoa.
  • Transakzio-sistema sendoa.
  • Gorabehera-bilketa tipifikatua.
  • Lau deskonposizio-maila.
  • Intzidentzia motaren eta gerentziaren arabera, aurrez definitutako jarduketa-planak.
  • Bizi-zikloaren kudeaketa (dinamikoa).
  • Informazioa erabiltzaile eta egoeraren arabera iragazten da.
  • Agenda.
  • Mezuen bidalketa (SMS, mezu elektronikoak) eta posta-zerrenden kudeaketa.
  • PDF formatuko txostenak egitea.