Licitació electrònica
Implementació del procediment de licitació electrònica El procediment de licitació electrònica quedarà recollit expressament i descrit en el plec de clàusules administratives de l'expedient de contractació, en el perfil del contractant d'ambdues entitats que està allotjat en la plataforma de contractació pública, així com en tots els anuncis preceptius.
Així mateix, els licitadors disposaran de tota la informació necessària sobre la seua identificació, alta i operativa entorn de la presentació electrònica d'ofertes que es recull en el document “Manual d'usuari i especificacions tècniques”, accessibles en el Perfil de Contractant d'Adif i Adif AV que resideix en la Plataforma de Contractació del Sector Públic.
N'és requisit imprescindible ser usuari registrat del portal del licitador d'Adif / Adif AV.
El licitador estarà obligat a signar la documentació mitjançant certificat reconegut abans de presentar l'oferta, de manera que es garanteix la identitat del signatari, la integritat de la documentació, el no-repudi per ambdues parts i la confidencialitat.
Per a l'autenticació amb certificat electrònic i la signatura de documents, es requereix disposar del programari Autofirma, aplicació de signatura electrònica desenvolupada pel Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques. (Pot descarregar l'Autofirma en el Portal d'Administració Electrònica)
Les proposicions es presentaran en el Portal del Licitador d'Adif / Adif Av i, en tot cas, dins del termini i hora que es determine en l'anunci corresponent i s'han de formalitzar per mitjà de signatura electrònica reconeguda, de manera que es garantisca la identitat i integritat dels arxius electrònics dels documents, l'oferta i tots els documents que s'hi associen.
Enllaços i manuals
Els licitadors disposen de servei de suport mitjançant un Centre d'Atenció a Usuaris per a atendre els possibles problemes tècnics que sorgisquen:
L'horari de suport tècnic per als licitadors serà el següent (excepte festius nacionals):