Compromisos d'Adif
Subtítol sit amet consectetur adipiscing elit.
Al servei de la societat
Com a empresa de servei públic, treballem al servei del conjunt de la societat.Per això, la nostra estratègia persegueix que els nostres resultats i impactes contribuïsquen, tant com siga possible, a millorar la vida de les persones.Aquest és el nostre propòsit i el nostre compromís fonamental:treballar cada dia, com a gestors i administradors de la xarxa ferroviària per a contribuir a millorar la vida de la gent.
Títol
Aquest esperit es plasma en un decàleg de compromisos en línia amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de Nacions Unides.
Ens comprometem amb

1. El benestar de les persones amb una aposta per un desenvolupament socioeconòmic inclusiu i sostenible del país.

2. Un servei segur, que garantisca la cohesió social i que afavorisca així la connectivitat i la mobilitat, fiable i de qualitat.

3. Adif està compromés amb una gestió íntegra i transparent que siga responsable i eficient amb els recursos naturals i econòmics.

4. La defensa d'actuacions que reforcen la via a la igualtat de gènere.

5. La gestió integral dels riscos empresarials.

6. La col·laboració amb els nostres grups d'interés.

7. La innovació, l'economia circular i la modernització tecnològica.

8. La generació de valor i confiança per a la societat.

9. El desenvolupament d'un món divers i global.

10. El benestar i el desenvolupament professional de les persones d'Adif i Adif AV
Seguretat
Tenim present la seguretat integral, i som conscients que arriba a totes i cadascuna de les nostres activitats mitjançant la millora de procediments i l'aplicació de nous mètodes i tecnologies:


Serveis
Situem la societat en el focus de la nostra activitat a través de la connectivitat, la mobilitat i el benestar social.
Sostenibilitat
La sostenibilitat està determinada per l'adquisició d'un compromís amb la societat en un entorn saludable i per mitjà d'una pràctica transparent.


Orientació a resultats
A través del P2030 aconseguir una eficiència economicofinancera amb una optimització dels recursos i costos i un augment dels ingressos, per a millorar la competitivitat.
Comunicació, innovació i transformació digital
La comunicació s'utilitzarà com a palanca per a la labor de difusió, comprensió i interiorització del PE2030. La innovació es desenvolupa en tots els aspectes de la nostra activitat i inclou elements físics, processos, procediments i idees de tot tipus. Això es reflecteix en l'ús de les noves tecnologies com una ferramenta i un factor clau per a millorar el desenvolupament de la nostra activitat professional, i augmenta l'eficiència de la gestió. En aquest sentit, la transformació digital es mostra imprescindible per a donar seguretat i servei sense perdre competitivitat.


Orientació a resultats
L'Entitat se centra a tractar de proporcionar una xarxa ferroviària segura, fiable i eficient per a tots, i és la sostenibilitat un dels pilars fonamentals. La necessitat d'un model de mobilitat de baixes emissions i major eficiència, de preservar els recursos naturals, d'impulsar un desenvolupament econòmic que siga socialment integrador, i de millorar la seguretat i la salut dels ciutadans són només alguns dels reptes proposats a abordar per Adif.