L’interessat exercirà els seus drets per mitjà de sol·licitud dirigida al Responsable de l’Arxiu o Tractament. La sol·licitud anirà adreçada al departament o direcció corresponent davant del qual puguin exercir els drets d’accés, de rectificació, de supressió, d'oposició i de limitació i que està indicada en els diferents avisos de privacitat o en les polítiques de protecció de dades en què s’informa els titulars de les dades dels aspectes assenyalats en l’art. 13 de l'RGPD. La gestió d’aquesta sol·licitud se centralitzarà en l'adreça que es detalla a continuació. Igualment, en cas que un interessat, davant de qualsevol membre del personal d’ADIF, consulti com exercir aquests drets o plantegi la necessitat de fer-ho, serà dirigit a l’adreça esmentada. La gestió d’aquesta sol·licitud es gestionarà:
- Delegat de protecció de dades: dpd.adif@adif.es Dir. postal: Calle Sor Ángela de la Cruz, 3-7ª Planta, 28020 - Madrid
- En aquesta adreça es disposarà dels models de sol·licitud, així com en l’apartat quart d’aquesta mateixa pàgina