Licitació electrònica
Implementació del procediment de licitació electrònica. El procediment de licitació electrònica quedarà recollit expressament i descrit en el Plec de Clàusules Administratives de l’expedient de contractació, al perfil del contractant de totes dues entitats, que es troben allotjats a la Plataforma de Contractació del Sector Públic, així com en tots els anuncis preceptius.
De la mateixa manera, els licitadors disposaran de tota la informació necessària sobre la seva identificació, alta i operativa sobre la presentació electrònica d’ofertes recollida en el document “Manual d’usuari i especificacions tècniques”, accessibles al Perfil del Contractant d’Adif i Adif AV que es troba a la Plataforma de Contractació del Sector Públic.
És imprescindible ser un usuari registrat del Portal del Licitador d’Adif/Adif AV.
Abans de presentar l’oferta, el licitador estarà obligat a signar la documentació mitjançant certificat reconegut, cosa que garanteix la identitat del signant, la integritat de la documentació, el no rebuig de totes dues parts i la confidencialitat.
Per fer l’autenticació amb certificat electrònic i signatura de documents, cal disposar del programari Autofirma, una aplicació de signatura electrònica desenvolupada pel Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques. (Pot descarregar l’Autofirma al Portal d’Administració Electrònica)
Les proposicions es presentaran en el Portal del Licitador d’Adif / Adif AV i, en tot cas, dins el termini i l’hora que es determini en el corresponent anunci, havent de formalitzar mitjançant signatura electrònica reconeguda, cosa que garanteix la identitat i integritat dels arxius electrònics dels documents, l’oferta i tots els documents que hi estiguin associats.
Enllaços i manuals
Els licitadors disposen d’un servei de suport mitjançant un Centre d’atenció als usuaris per atendre els possibles problemes tècnics que sorgeixin:
L’horari de suport tècnic per als licitadors serà el següent (excepte festius nacionals):