Giralda Rail

Errail-burua korronte induzitu bidez auskultatzea

GIRALDA RAIL errail-buruan arrailak, pitzadurak edo azaleko akatsak agertzen hasi direla detektatzeko aukera ematen duen sistema bat da, bereziki errodaduran dagoen gurpil-errailen arteko elkarrekintzak eragindakoak.

Auskultazio-sistema, korronte induzituen edo Foucault-en erabileran oinarritua, partzuergoko I+G+b proiektu batean oinarrituta garatu eta egiaztatu da. Proiektu horretan parte hartu dute Amayuelas eta Isend enpresek, CARTIF Teknologia Zentroak eta Adif-eko I+G+b arloak.

Nabarmendutako paragrafoa

Aurkitutako akatsetan berehala esku hartzeko aukera ematen du Giralda Railek, merkatuan dauden beste teknika tradizional batzuek baino kostu txikiagoarekin; teknika horiek pitzadurak egoera aurreratuagoan detektatzen dituzte, eta, normalean, erraila ordeztea bezalako jarduerak behar izaten dira.

Produktuaren bertsioak

Giralda Railek bi bertsio ditu, biak auskultazio-metodo berarekin:

 

PORTOS eredu-autosostengailatzailea,

Eskuzko arraste-ibilgailua, aukultazio-ekipoa instalatuta duena.

 

 

 

 

 

 

 

 

ARGONAUTA eredu ontziratua

Ikuskapenak abiadura handiagoan egiteko aukera ematen du, trenbide-ibilgailu batean auskultazio-ekipoa instalatuta duelako.

 

 

 

 

 

 

 

PORTOS ekipoa

Ekipo mugikor bat da, erraz garraia daitekeena eta langile bakar batek maneiatzen duena. Korronte induzituak sortu eta detektatzeko bi ekipo ditu, eta FOCARAIL softwarea du, errailaren egoera zehatz aztertzeko, akatsak identifikatu eta baloratzeko eta trenbidean kokatzeko.

Bi sortze-ekipoekin batera,
bi errailetako burueko akatsak detektatzen dira, eskuinekoak eta ezkerrekoak.

Zundak jarduteko espektroak gurpil-errailaren elkarrekintza-azalera osoa estaltzen du.

PORTOS ekipoaren beste ezaugarri batzuk:

  • Batez besteko auskultatze-abiadura:3 km/h.
  • Datuak automatikoki atzematen ditu eta auskultazio-prozesuan bildutako informazio guztia biltegiratzen du.
  • Edozein motako trenbide edo errailera egokitzen da.
  • Akatsak aurkitzeko sistema bat du, akatsak behar bezala geoerreferentziatzeko eta zein kilometrotan dauden adierazteko.
 
 
 
Trenbide-ibilgailuan ontziratutako ekipoa - ARGONAUTA

Bere ezaugarri nagusia azterketak egiteko abiadura da (80 km/h edo handiagoa), trenbide, dresina edo antzeko ibilgailu batean ontziratuta baitago.

ARGONAUTA korronte induzituak sortu eta detektatzeko ekipo banaz hornituta dator, bat errail bakoitzerako. PORTOS ekiporako garatutako FOCARAIL software bera du, erraila bere alde aktiboan zehatz aztertzeko, akatsak identifikatu eta baloratzeko eta geoerreferentziaziorako.

ARGONAUTA ekipoaren beste ezaugarri batzuk:

  • Trenbidearen analisia egiten du denbora errealean.

  • Zundak ardatz horizontalean eta bertikalean kokatzeko kontrolerako ontziratutako ekipoa da. Horri esker, ikuskapenak abiadura handian egin daitezke, zundaren eta errailaren artean ez baitago kontakturik, azpiegiturarekin interferentziarik egon ez dadin.

  • Datu geoerreferentziatuak automatikoki atzematen ditu eta auskultazio-prozesuan bildutako informazio guztia biltegiratzen du.

Honekin partekatu da: