Proiektu handiak

Prestazio handiko geltokia

Geltokiak eraldatu, pertsonak konektatu, hiriari ate berriak ireki. Horrela eraikitzen da etorkizuna azpiegituratik. Gure enpresak herrialdeko trenbide-proiektu handienetako batzuk bultzatzen ditu, eta nodo estrategiko batzuetan esku hartzen du, hala nola Madril Chamartín Clara Campoamor, Bartzelona Sants, Valentziarako sarbide kanala eta Madril Puerta de Atocha Almudena Grandes. Garraioa modernizatzeaz gain, hiri-ingurunea birmoldatu eta milioika pertsonaren bizitza hobetzen duten lanak.

Geltoki berritu bakoitza, lurpeko sarbide bakoitza, nasa gehigarri bakoitza milaka pertsonaren eguneroko bizitza hobetzeko aukera bat da. Joan-etorriak errazteko, denbora laburtzeko, ibilbidea erosoago egiteko. Baina baita hiri-ingurunea eraldatzeko, auzoak lotzeko, espazio publikoa askatzeko eta trenbidearen eta hiriaren arteko harremana berrirudikatzeko ere.

Chamartín, Sants, València edo Atocha eraldatze-prozesu horren berezko izenak dira. Baina horietako bakoitzaren atzean bulkada kolektibo bera dago: sare konektatuago bat eraikitzea, eskuragarria eta etorkizuneko erronketarako prestatua. Kontua ez baita soilik urrunago iristea, baizik eta hobeto iristea.
Sants pertsonentzat konektatuago, irisgarriago eta pentsatuago dagoen Bartzelonara sartzeko ate gisa berrasmatu da. Proiektuak geltokia handitu eta eguneratzeaz gain, espazioak irekitzen ditu, argia irabazten du eta hiri-ingurunearekin harreman berri bat sortzen du. 
Madril iparraldeko trenbide nodo handia hazi eta eraldatu egiten da. Chamartín geltoki bat baino askoz gehiago da: eboluzio betean dagoen konexio-zentroa da, etorkizuneko abiadura handia hartzeko eta penintsulako iparraldeko mugikortasuna artikulatzeko egokitzen dena. 
Puerta de Atocha geltokiaren handitzeak geltokia prestatzen ari da etorkizun hurbilerako. Abiadura handiko trenbide berriek, nasa gehiagok eta konexio hobeek aukera ematen dute gero eta handiagoa den bidaiari-eskaerari erantzuteko, baina izaera enblematikoa galdu gabe. 
Valentziarako sarbide-kanala
Valentziarako sarbide kanalak hirira sartzeko bideak lurperatzeko aukera ematen du, bulebar, parke eta konexio berrietarako lekua libre utziz. Trenak paisaiatik desagertzen diren hiria ehuntzeko aukera da, baina ez bizitzatik.