Lizitazio elektronikoa
Lizitazio elektronikoaren prozedura ezartzea. Lizitazio elektronikoaren prozedura berariaz jaso eta deskribatuko da kontratazio-espedienteko Klausula Administratiboen Orrian, Sektore Publikoko Kontratazio-plataforman dauden bi erakundeen kontratugilearen Profilean, bai eta aginduzko iragarki guztietan.
Era berean, lizitatzaileek behar duten informazio guztia izango dute “Erabiltzailearen eskuliburua eta zehaztapen teknikoak” dokumentuan jasotako eskaintzen aurkezpen elektronikoari buruzko identifikazioari, altari eta eragiketari buruz. Informazio hori Sektore Publikoko Kontratazio-plataforman dagoen Adif eta Adif AH enpresen Kontratatzaile-profilean dago eskuragarri.
Ezinbestekoa da Adif / Adif AH Lizitatzailearen atariko erabiltzaile erregistratua izatea.
Lizitatzaileak onartutako ziurtagiri baten bidez sinatu beharko du dokumentazioa eskaintza aurkeztu aurretik, eta horrela bermatuko du sinatzailearen nortasuna, dokumentazioaren osotasuna, bi aldeen onespena eta konfidentzialtasuna.
Ziurtagiri elektronikoarekin eta dokumentuen sinadurarekin kautotzeko, Autofirma softwarea behar da, Ogasun eta Herri Administrazio Ministerioak garatutako sinadura elektronikoaren aplikazioa. (Autofirma Administrazio Elektronikoaren atarian deskarga dezakezu)
Proposamenak Adif / Adif AHren Lizitatzailearen atarian aurkeztuko dira, eta, nolanahi ere, dagokion iragarkian zehaztutako epean eta orduan. Sinadura elektroniko onartuaren bidez formalizatu beharko dira, dokumentuen artxibo elektronikoen identitatea eta osotasuna, eskaintza eta horri lotutako dokumentu guztiak bermatuz.
Loturak eta eskuliburuak
Lizitatzaileek euskarri zerbitzua dute, Erabiltzaileentzako Arreta Zentro baten bidez, sor daitezkeen arazo teknikoei erantzuteko:
Lizitatzaileentzako laguntza teknikoaren ordutegia hau izango da (jaiegun nazionalak izan ezik):