Gure Marka
Marka korporatiboak enpresaren identitatea sintetizatzen eta adierazten du bisualki, gure balioak eta asmoak proiektatuz. Markaren oinarrizko elementuetatik abiatuta, hizkuntza nortasuna duen hizkuntza-grafikoa garatzen da, ingurune eta euskarri ezberdinetan islatzen dena.
Adif markak definitzen duen lurralde bisualak eta kontzeptualak identifikatu eta bereizi egiten gaitu, enpresa-ikuspegia eta -asmoa transmitituz, eta gure balio-proposamena helburu hori duen gizarteari islatuz. Hala, entitatearen narratibaren ardatza eraikitzen da, marka oinarri hartuta: Adif-en pertsonen bizitza hobetzeko lan egiten dugu, benetan jasangarria den mugikortasun- eta gizarte-ereduarekiko konpromiso sendoa hartuz eta zabalduz.
Nuestros rasgos identitarios
GURE NORTASUN-EZAUGARRIAK:Hauek dira enpresa-proiektuaren funtsezko nortasun-ezaugarriak eta Adif-ek gizartean duen zeregina ulertzeko gure modua:
Adif-en Marka-sailaren eginkizuna marka-estrategia zuzentzea eta koordinatzea da, behar diren tresnak garatuz: identitate bisual korporatiboaren programa eta markaren aplikazioak enpresaren eremu guztietan eta haren kanpo-proiekzioa, posizionamendu estrategikoa, marken arkitektura, etab.