Gure Marka

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Marka korporatiboak enpresaren identitatea sintetizatzen eta adierazten du bisualki, gure balioak eta asmoak proiektatuz. Markaren oinarrizko elementuetatik abiatuta, hizkuntza nortasuna duen hizkuntza-grafikoa garatzen da, ingurune eta euskarri ezberdinetan islatzen dena.

Adif markak definitzen duen lurralde bisualak eta kontzeptualak identifikatu eta bereizi egiten gaitu, enpresa-ikuspegia eta -asmoa transmitituz, eta gure balio-proposamena helburu hori duen gizarteari islatuz. Hala, entitatearen narratibaren ardatza eraikitzen da, marka oinarri hartuta: Adif-en pertsonen bizitza hobetzeko lan egiten dugu, benetan jasangarria den mugikortasun- eta gizarte-ereduarekiko konpromiso sendoa hartuz eta zabalduz.

Nuestros rasgos identitarios

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Atributos de la marca 

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Nuestro imagotipo integra elementos que sugieren su ámbito de actuación: las vías que se pierden en el horizonte nos ponen en contacto y facilitan el progreso de la sociedad; la forma triangular del símbolo y su color le otorgan un carácter natural y paisajista, además de una geometría sólida y la insinuación de la A de Adif.

Valores de la marca

Atributos de marca: Natural
Los colores asociados a la naturaleza expresan el compromiso con el medio ambiente y la dedicación de recursos al servicio del equilibrio del entorno.
Atributos de marca: Sólida
La solidez de la marca refleja la fortaleza y la seguridad de una compañía que gestiona de forma óptima las infraestructuras ferroviarias del país, mejorando día a día y adaptándose a las nuevas necesidades del mercado.
Atributos de marca: Humana
Los trazos redondeados, amables y sin aristas hablan de una empresa abierta a todos, comprometida socialmente, llevada por personas para personas, accesible, con un trato cercano y que anticipa las necesidades y expectativas de todos los ciudadanos.

Markaren bulegoa

Adif-en Marka-sailaren eginkizuna marka-estrategia zuzentzea eta koordinatzea da, behar diren tresnak garatuz: identitate bisual korporatiboaren programa eta markaren aplikazioak enpresaren eremu guztietan eta haren kanpo-proiekzioa, posizionamendu estrategikoa, marken arkitektura, etab.