Berrikuntza
Trenbide-pasaguneen babes automatikoa bermatzen duen soluzio integrala, argi- eta soinu-seinaleen (B klasea), erdi-langa automatikoen/iltzatuen (C klasea) eta argi-seinale peatonalaren (F klasea) bidez.Sistemak energia fotovoltaikoarekin eta hura osatzen duten elementuen arteko irrati-komunikazioarekin funtziona dezake.
Oinarrizko konfigurazioan, honako hauek osatzen dute: bi abisu-detektagailuk, trenbidea babesteko bi seinalek, bi erdi-langa automatikok, seinale akustiko eta argitsuek, bide-zirkuitu batek, berrarmatzeko detektagailu batek eta jasotako informazioa prozesatzen duten bost armairu elektrikoko multzo batek.
1. fasea. Detektatzea.
Sentsoreak zirkulazio-elementu bat igaro dela detektatzen du eta abisu-armairuan prozesatzen eta armairu zentralera informazio hori bidaltzen du.
2. fasea. Babestea.
Armairu zentralak bidegurutzearen babes-neurri guztiak aktibatzen ditu (argiak, soinuak, langak eta abar), gainbegiratze-armairuari abisua ematen dio eta seinaleak argibideak ematen ditu (pasagune babestua, babestu gabeko pasagunea).
3. fasea. Askatzea.
Zirkulazio-elementua trenbide-pasagunetik igaro denean, babes-sistema atseden-egoerara itzultzen da.
Segurtasunaren integritate-maila 4 - SIL4 - ENBELEK EN50126, ENBELEK EN50128 eta ENBELEK EN50129 arauen arabera.
B mota: argi-eta soinu-seinaleekin babestua (S.L.A)
C mota: erdi-langa automatikoekin edo iltzatuekin babestua (S.B.E./S.B.A.)
F mota: oinezkoentzako edo ganaduarentzako soilik, argi-seinaleekin.
Bateriak:
Eguzki-energia fotovoltaikoa