Spn900
Trenbide-pasaguneetako babesa

Trenbide-pasaguneen babes automatikoa bermatzen duen soluzio integrala, argi- eta soinu-seinaleen (B klasea), erdi-langa automatikoen/iltzatuen (C klasea) eta argi-seinale peatonalaren (F klasea) bidez.Sistemak energia fotovoltaikoarekin eta hura osatzen duten elementuen arteko irrati-komunikazioarekin funtziona dezake.
Oinarrizko konfigurazioan, honako hauek osatzen dute: bi abisu-detektagailuk, trenbidea babesteko bi seinalek, bi erdi-langa automatikok, seinale akustiko eta argitsuek, bide-zirkuitu batek, berrarmatzeko detektagailu batek eta jasotako informazioa prozesatzen duten bost armairu elektrikoko multzo batek.

1. fasea. Detektatzea.
Sentsoreak zirkulazio-elementu bat igaro dela detektatzen du eta abisu-armairuan prozesatzen eta armairu zentralera informazio hori bidaltzen du.
2. fasea. Babestea.
Armairu zentralak bidegurutzearen babes-neurri guztiak aktibatzen ditu (argiak, soinuak, langak eta abar), gainbegiratze-armairuari abisua ematen dio eta seinaleak argibideak ematen ditu (pasagune babestua, babestu gabeko pasagunea).
3. fasea. Askatzea.
Zirkulazio-elementua trenbide-pasagunetik igaro denean, babes-sistema atseden-egoerara itzultzen da.
- Energia- eta ingurumen-efizientziarik altuena.
- Ez da zangarik egin behar ez eta klablerik jarri behar; 5 egunetan erabiltzeko prest egon daiteke.
- Aurrez zehaztutako 60 konfigurazio baino gehiago hartzen ditu, Adif motakoak, eta konfigurazio berriak gehi daitezke tren-azpiegituren edozein kudeatzaileren beharrak asetzeko.
- Sistemak web bidezko urruneko gainbegiratze zentralizatua ahalbidetzen du eta pdf formatuko estatistikak eta eguneroko txostenak ematen ditu.
- -20ºC y 70°C artean funtzionatzen du.
Segurtasunaren integritate-maila 4 - SIL4 - ENBELEK EN50126, ENBELEK EN50128 eta ENBELEK EN50129 arauen arabera.
- ENBELEK EN50159-2. Komunikazio segurua 6. motako eskakizunak dituzten transmisio-sistema irekietan.
- 400-470 MHz bandako irrati-sistema. Kanal hautagarria
- GSM/GPRS/UMTS/3G komunikazioak.
- GPRS/GPS antena bikoitza ekipo zentralerako.
B mota:
argi-eta soinu-seinaleekin babestua (S.L.A)C mota: erdi-langa automatikoekin edo iltzatuekin babestua (S.B.E./S.B.A.)
F mota: oinezkoentzako edo ganaduarentzako soilik, argi-seinaleekin.

Bateriak:
- 20 eguneko autonomia gutxienez, kanpoko energiarik ez badago.
- Alarma sortzen du maila baxua badu.

Eguzki-energia fotovoltaikoa
- Txingorraren eta bandaloen kontra kapsulatua.

- Detekzioa: bide-zirkuitua, abisu-detektagailuak eta berrarmatzeko detektagailua.
- Agintea: informazioa jaso, pasagunea babesteko agindu eta trenari egoeraren berri ematen dio.
- Babesa: argi-seinaleak, soinua eta erdi-langak, pasagune motaren arabera.
- Gainbegiratzea: instalazio osoaren analisia egiten du. Instalazioa berrarmatzen duten tenporizadoreak ditu.
- Erregistroa: babes-azpisistemaren egoeraren aldaketak detektatu eta gordetzen ditu.
- Web-komunikazioa: azpisistemen artean, komunikazio sare konbentzionalaren bidez, sareko telefono pare baten bidez edo irrati modem bidez.
- Energia-horniketa: energia-sare publikoaren bidez, komunikazioen telefono-kablearen bidez edo panel fotovoltaikoen bide elikatu ahal izango da.

