Aerotrabesa

Trenbide-trabes aerodinamikoa. Diseinu berria.

Trabes mota berri bat diseinatu da"Aurígidas: Balasto-jasotzearen fenomenoak 300 km/h-tik gorako abiaduran duen portaera aerodinamikoaren azterketa"proiektua oinarri hartuta.

Aerotrabesak, forma geometrikoa dela eta, trabesen arteko eremuan balastoaren gaineko abiadura-eremua aldatzen du eta horien gainean balasto-partikulen presentzia minimizatzen du.

Abatantailak, egungo trabesarekin alderatuta
  • Karga aerodinamikoa % 21 murrizten du balasto-ohearen gaineko espazioan.
  • Erabiltzean, trenaren operazio-abiadura % 12 handitzen da.
  • Egungo trabesak 330 km/h-ko abiaduran eragindako karga aerodinamikoa aerotrabesak 370 km/h-ko abiaduran sortutakoaren baliokidea izango litzateke.
  • Diseinuak aukera ematen du balastoaren kotaren eta trabesaren goiko aldearen arteko distantzia handitzeko.
  • Ezartzeak ez dakar fabrikazio- eta manipulazio-kostu handiagorik.
Ezaugarri orokorrakNabarmendutako paragrafoa
  • Trabesaren goiko aldeko gainazal laua murrizten du.
  • Prestazio aerodinamikoak hobetzen ditu.

Garapen berri horri esker, abiadura handiko lineen ustiapen-abiadura handitu daiteke eta balasto-partikulek trenaren beheko aldean edo azpiegitura-elementuetan dituzten inpaktuen kopurua murriztu.

Aerotrabesaren Fluido Dinamikoaren Analisia (CFD)
  • Karga aerodinamikoa murriztea trabesaren goiko aldean.
  • Balasto-ohearen gaineko karga aerodinamikoa murriztea.
Aerotrabesaren baliozkotze-eremua

Aerotrabesaren funtzionaltasuna Madril-Bartzelona Abiadura Handiko Linearen zati batean egiaztatu zen, zehazki PK69+500ean, Brihuegako Abiadura Handiko Saiakera Zentroa dagoen tokian.

Honekin partekatu da: