Zerbitzua

Konektibitatea, mugikortasuna eta gizarte-ongizatea

Azpiegitura zerbitzu-tresna gisa

Adif eta Adif AHren zerbitzurako orientazioa egiten da emandako produktuak trenbideetako operadoreen, geltokietako bisitarien, bezero baliotsuenen, nahiekin eta beharrekin lerrokatzeko, epe luzeko gizartearentzat onura handiagoak lortzeko helburuarekin.


Gure geltokiek, terminalek eta, azken finean, gure azpiegiturek erabiltzaileen erantzunak eta pizgarriak jaso behar dituzte gure konpainiarekin duten harremanean, eta zerbitzuak bezero, behar, ohitura, gustu edo une pertsonaletara egokitu behar dituzte. 

Zerbitzura zuzentzea gure bezeroen eta gure geltoki, terminal eta operadoreen erabiltzaileen entzute aktiboaren bidez gauzatzen da. Lerrokatze horretan, erakunde guztiak laguntzen du, eta erantzun bizkorrak ematen dizkie mugikortasun-eskakizun berriei (informazioa, segurtasuna, irisgarritasuna, intermodalitatea, erabilgarritasuna, gaitasuna…).

Gure erakundea, gurestakeholder-en seinaleekin batera, datuaren kudeaketara (data driven) bideratu behar da, datuak etengabe eskuratu, prozesatu eta aprobetxatu ahal izateko eraginkortasunak
sortzeko, zerbitzu berriak garatu edo ituntzeko, lehiakortasunari eusteko, trenbideko garraioa sustatzeko eta errazteko, gizartearen baliabide iraunkor, dinamizatzaile eta eraldatzaile gisa.

Responsive Image
Besteak beste, alderdi hauek sustatuko dira:
  • Operadore berrien sarrera
  • Azpiegitura-eskaintza
  • Garraio eraginkorra: Bidaiariak, Trafikoa, Elkarreragingarritasuna
  • Gizarte ongizatea
  • Mugikortasuna
  • Konektagarritasuna
  • Elkarreragingarritasuna