Innovación
Solución integral que garante a protección automática dos pasos a nivel a través da sinalización luminosa e acústica (ClaseB), semibarreiras automáticas/encravadas (ClaseC) e sinalización luminosa peonil (ClaseF). O sistema pode funcionar con enerxía fotovoltaica e comunicación por radio entre os diferentes elementos que o compoñen.
Na súa configuración básica, está composto por dous detectores de alerta, dous sinais de protección ferroviaria, dúas semibarreiras automáticas, sinais acústicas e luminosas, un circuíto de vía, un detector de rearme e un conxunto de cinco armarios eléctricos onde se procesa a información recibida.
Fase 1. Detección.
O sensor detecta o paso dunha circulación e o procesa no armario de aviso, notificando a devandita información ao armario central.
Fase 2. Protección.
O armario central activa todas as medidas de protección do cruce (luces, sons, barreiras, etc.), o notifica ao armario de supervisión e o sinal mostra a indicación (paso protexido, paso non protexido).
Fase 3. Liberación.
Despois de que o tráfico pase polo paso a nivel, todo o sistema de protección volve ao seu estado de repouso.
Nivel de integridade da seguridade 4 - SIL4 - conforme a CENELEC EN50126, CENELEC EN50128 e CENELEC EN50129.
Tipo B: protexido con sinais de luz e acústicos (S.L.A.)
Tipo C: protexido con semibarreiras automáticas ou encravadas (S.B.E./S.B.A.)
Tipo F.: exclusivos para peóns ou gando con sinais luminosos.
Baterías:
Enerxía Solar Fotovoltaica