A Nosa Marca

Subtítulo sit amet consectetur adipiscing elit.

A marca corporativa sintetiza e expresa visualmente a identidade da empresa, proxectando deste xeito os nosos valores e aspiracións.A partir dos elementos básicos da marca, desenvólvese unha linguaxe gráfica con personalidade propia que se reflicte nos diferentes medios e soportes.

O territorio visual e conceptual definido pola marca Adif identifícanos e diferéncianos, transmitindo a visión e o propósito empresarial e reflectindo a nosa proposta de valor á sociedade na que se traduce o devandito propósito.Constrúese así, tomando coma base a marca, o eixe que artella a narrativa da entidade:en Adif traballamos para mellorar a vida das persoas, asumindo e despregando un firme compromiso cun modelo de mobilidade e de sociedade que sexa realmente sostible.

Nuestros rasgos identitarios

Responsive Image

Atributos de la marca 

Responsive Image
Nuestro imagotipo integra elementos que sugieren su ámbito de actuación: las vías que se pierden en el horizonte nos ponen en contacto y facilitan el progreso de la sociedad; la forma triangular del símbolo y su color le otorgan un carácter natural y paisajista, además de una geometría sólida y la insinuación de la A de Adif.

Valores de la marca

Atributos de marca: Natural
Los colores asociados a la naturaleza expresan el compromiso con el medio ambiente y la dedicación de recursos al servicio del equilibrio del entorno.
Atributos de marca: Sólida
La solidez de la marca refleja la fortaleza y la seguridad de una compañía que gestiona de forma óptima las infraestructuras ferroviarias del país, mejorando día a día y adaptándose a las nuevas necesidades del mercado.
Atributos de marca: Humana
Los trazos redondeados, amables y sin aristas hablan de una empresa abierta a todos, comprometida socialmente, llevada por personas para personas, accesible, con un trato cercano y que anticipa las necesidades y expectativas de todos los ciudadanos.

Oficina da Marca

A función da área de Marca Adif é dirixir e coordinar a súa estratexia de marca, desenvolvendo as ferramentas necesarias:programa de identidade visual corporativa e aplicacións de marca nos distintos ámbitos da empresa e a súa proxección externa, orientación estratéxica, arquitectura de marcas, etc.