Canle Ética
Subtítulo sit amet consectetur adipiscing elit.
Código Ético de Adif
Título
O Código Ético de Adif, aprobado polo Consello de Administración, ten como obxectivo formalizar as pautas esperables de comportamento íntegro, responsable e transparente de todas as persoas que traballan en Adif, no desempeño cotián dos seus labores e nas súas relacións profesionais.
O Código pretende traducir os valores e principios corporativos de Adif en comportamentos desexados, tomando como punto de partida a cultura da organización, a lexislación que lle é aplicable e o compromiso da entidade coa ética e a transparencia.
O Código pretende traducir os valores e principios corporativos de Adif en comportamentos desexados, tomando como punto de partida a cultura da organización, a lexislación que lle é aplicable e o compromiso da entidade coa ética e a transparencia.
Loita contra a fraude e a corrupción
Loita contra a fraude e a corrupción
A través da Declaración Institucional de loita contra a fraude realizada pola Presidenta da entidade, amósase o compromiso de manter os estándares máis altos no cumprimento das normas xurídicas, éticas e morais e adoptar os principios de integridade, imparcialidade e honestidade, implementando unha política de tolerancia cero coa fraude e coa corrupción.0>
Por iso o obxectivo principal da declaración institucional é promover dentro da organización unha cultura ética que exerza un efecto disuasorio para calquera tipo de actividade fraudulenta e que faga posible a súa prevención e detección.
A entidade conta tamén cunha Política Corporativa de Loita contra a Fraude, comprometéndose ao bo goberno baixo os principios de ética e transparencia. Así mesmo, tense o compromiso de velar pola correcta xestión dos fondos comunitarios, en especial os procedentes do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia, a través dun plan de medidas antifraude específico aprobado o 25 de xaneiro de 2022 polo Consello de Administración.
Canle Ética
A Canle Ética é a canle de comunicación entre Adif e os seus grupos de interese e coa sociedade en xeral para que calquera persoa poida notificar posibles incumprimentos do Código Ético e de Conduta.
Só se atenderán as notificacións relacionadas co Código de Ética e de Conduta de Adif.
Só se atenderán as notificacións relacionadas co Código de Ética e de Conduta de Adif.
Formulario de notificacións
ADIF e ADIF ALTA VELOCIDAD contan cunha plataforma informática para formular notificacións, consultas, amosar dúbidas e/ou presentar queixas relacionadas coa aplicación do noso Código Ético e de Conduta, así como para informar de calquera posible incumprimento ou vulneración contrario á ética, á legalidade e ás normas que rexen ambas as entidades, accesible mediante a ligazón da parte inferior.
Esta plataforma de comunicación atópase aloxada en servidores que cumpren os máis altos estándares de Ciberseguridade de conformidade co establecido no Esquema Nacional de Seguridade, e así mesmo cumpren todos os requisitos do Regulamento Xeral de Protección de Datos e a Lei Orgánica de Protección de Datos e Garantía dos Dereitos Dixitais.
Todas as comunicacións realizadas a través desta plataforma de xestión da Canle Ética estarán encriptadas e serán confidenciais. Tamén se permite a opción de facer denuncias anónimas, non sendo obrigatorio identificarse no campo nome.
No entanto, se o remitente desexa que se lle comunique información acerca da xestión da súa notificación e a resolución do asunto obxecto da mesma deberá facilitar un correo electrónico.
Prégase non utilizar a Canle Ética para realizar notificacións mal intencionadas, infundadas ou carentes de indicios que fundamenten a investigación, xestión e ulterior resolución dos presuntos incumprimentos notificados.
Esta plataforma de comunicación atópase aloxada en servidores que cumpren os máis altos estándares de Ciberseguridade de conformidade co establecido no Esquema Nacional de Seguridade, e así mesmo cumpren todos os requisitos do Regulamento Xeral de Protección de Datos e a Lei Orgánica de Protección de Datos e Garantía dos Dereitos Dixitais.
Todas as comunicacións realizadas a través desta plataforma de xestión da Canle Ética estarán encriptadas e serán confidenciais. Tamén se permite a opción de facer denuncias anónimas, non sendo obrigatorio identificarse no campo nome.
No entanto, se o remitente desexa que se lle comunique información acerca da xestión da súa notificación e a resolución do asunto obxecto da mesma deberá facilitar un correo electrónico.
Prégase non utilizar a Canle Ética para realizar notificacións mal intencionadas, infundadas ou carentes de indicios que fundamenten a investigación, xestión e ulterior resolución dos presuntos incumprimentos notificados.
Así mesmo, en relación con feitos que poidan ser constitutivos de fraude ou irregularidade vencellados a proxectos ou operacións financiados con cargo a fondos procedentes da Unión Europea, ademais da Canle Ética interna, poden informar nas seguintes canles:
Para as comunicacións que non estean relacionadas co Código Ético e de Conduta están ao seu dispor as seguintes canles:
Para as comunicacións que non estean relacionadas co Código Ético e de Conduta están ao seu dispor as seguintes canles:
Título fragmento
Correo electrónico
Correo electrónico comunicacionweb@adif.es, ou mediante o formulario de contacto
Dispoñible na web. Oficina virtual para o acceso a información oficial e servizos en liña.
Oficina de Atención ao Cliente
Poderán presentarse reclamacións oficiais nos Libros de Reclamacións das estacións.