Fakturazio elektronikoa

Azpititulua sit amet consectetur adipiscing elit.

Titulua


Administrazio Elektronikoa Trenbide Azpiegituren Administratzailean (Adif) ezartzearen esparruan, Fakturazio Elektronikoa eraldaketa-prozesuaren euskarri gisa hedapen progresiboko estrategia osatzen duten zerbitzuen katalogoan dago.

Fakturazio elektronikoa ezartzeari esker, ADIFek, hornitzaileekin eta bezeroekin dituen harreman komertzialetan, formatu elektronikoan trukatu ditu dokumentuak, eta horrek arinago eta gardenago tramitatzen laguntzen du.

Hornitzaileengandik jasotako fakturen eta bezeroei igorritakoen artean tipologia ezberdinak zeudenez, une desberdinetan abiaraztea erabaki zen, eta ezartze-datak hauek izan ziren: igorritako fakturen kasuan, 2017ko martxoa, eta 2017ko ekaina jasotako fakturen kasuan. Helburua da fakturazio-prozesua homogeneizatzea, sinplifikatzea eta eraginkorrago bihurtzea.

2017ko ekainetik aurrera, Trenbide Azpiegituren Kudeatzaileak (ADIF) hornitzaileen fakturak formatu elektronikoan jasotzen hasi da, eta tratamendu zentralizatua eta digitala emango die jasotako fakturei.

 

Prozedurak

Prozesu hori behar bezala gauza dadin, prozedura administratiboak eta kontrol jakin batzuk jarri dira faktura horiek behar bezala kudeatzeko.Hori dela-eta, datu osagarriak eskatu beharko ditugu, derrigorrez, datu horiek gabe ezingo baita jasotako fakturarik tramitatu.

Fakturan datu hauek adierazi beharko dira derrigorrez:

  • Faktura igortzeko oinarri den ADIF-en kontratu-zenbakia edo Kudeatzaile-zentroaren Kodea, kontratu-kudeaketarik gabeko fakturetan.
  • Harreman komertzial horretako ADIF-eko arduradunaren helbide elektronikoa.

Kontraturik ez dagoelako Kudeatzaile-zentroa adierazi behar den kasuetan, ADIF-ek zentro horri dagokion informazioa eman behar du eskatzen den enkargu bakoitzean.

 

Sarrera-kanalak

ADIF-ek hornitzaileen eskura jarri ditu fakturak jasotzeko hainbat kanal:

1.- Datuen truke elektronikoa (EDI)

Faktura elektronikoa ADIF-en sistemetan integratzeko formatuan izatea, Facturae formatua barne.

Datuen truke elektronikoa (EDI) kanalera atxikitzeko, ADIF enpresari eskaera egin behar zaio facturae@adif.es helbidean

2.- Posta elektroniko bidez fakturak jasotzea, PDF formatuan (PDF fitxategi bat faktura bakoitzeko), helbide honetan:

Mezu elektronikoaren gaian Fakturen jaulkitzailearen IFZ adieraztea gomendatzen da, errazago identifikatzeko.Fakturak mezu elektroniko bidez bidaliz gero, abantailak hauek dira:bizkorrago tramitatzen dira, prozesua seguruagoa da, jarraipena errazago egin daiteke eta ingurumen-jasangarritasunari laguntzen zaio.

3.- Sareko fakturazio-plataforman sartzea.

Webgune-atari bidez fakturak zuzenean kargatzeko aukera.

 

ADIF-Abiadura Handia enpresaren hornitzaileentzako informazioa:

 

2017ko martxotik aurrera, Trenbide Azpiegituren Kudeatzaileak (ADIF) hornitzaileen fakturak formatu elektronikoan jasotzen hasi da, eta tratamendu zentralizatua eta digitala emango die jasotako fakturei.

 

Prozedurak

Prozesu hori behar bezala gauza dadin, prozedura administratiboak eta kontrol jakin batzuk jarri dira faktura horiek behar bezala kudeatzeko.

ADIF-ek hornitzaileen eskura jarri ditu fakturak bidaltzeko kanalak:

1.- Datuen truke elektronikoa (EDI)

Faktura elektronikoa ADIF-en sistemetan integratzeko formatuan izatea, Facturae formatua barne.

Datuen truke elektronikoaren (EDI) kanalera atxikitzeko, ADIF enpresari eskaera egin behar zaio facturae@adif.es helbidean

2.- Fakturak PDF formatuan mezu elektroniko bidez bidaltzea

Fakturak mezu elektroniko bidez bidaltzean, prozesuari segurtasuna, trazabilitatea eta bizkortasuna zein ingurumen-jasangarritasuna ematen zaio.

Fakturak PDF formatuan jasotzearen alde eginez gero, bezeroak facturae@adif.es helbidera "Fakturazio Elektronikora Atxikitzeko Adierazpena" bidali beharko du; bertan bere datuak berretsi edo eguneratu beharko ditu eta modu digitalean (edo sinatuta eta zigilatuta) sinatuta egon beharko da. Gainera, gaian "EMAIL BIDALKETA" jarri beharko du.

facturae@adif.es helbidearen helburu bakarra fakturak integratzeari buruzko eta fakturak bidaltzeko eta jasotzeko kanalei buruzko informazioa ematea da.

ADIF-ek igorritako dokumentuei buruzko argibiderik nahi izanez gero, edo kopiak eskatu nahi izanez gero, zure bezero-kudeatzailearengana (fakturen behealdeko eskuinaldean ageri dira harremanetarako datuak) edo zerbitzua kontratatu den lekura jo behar duzu.

 

ADIF-Abiadura Handia enpresaren bezeroentzako informazioa: