Bidaiarien geltokietako irisgarritasuna

Lorem ipsum

Gure geltokietatik bidaiari guztiak, oro har, eta, batez ere, ezgaitasuna edo mugikortasun murriztua dutenak, alde batetik bestera erraz mugitzeko, hainbat neurri eta zerbitzu daude gure geltokietan eta haietan ematen diren tren-zerbitzuetan irisgarritasun unibertsala lortzeko.

Acerca zerbitzua

Responsive Image
imagen párrafo

Queremos conocer tu opinión

Si has utilizado el servicio Acerca, para ti, o acompañando a un familiar o persona allegada, nos interesa conocer tu opinión para seguir mejorando. ​​​​​​​Responder a esta encuesta te llevará apenas unos minutos.
​​​​​​​Muchas gracias por tu colaboración.
 

​​​​​​​Accede a la encuesta

Zertan datza

Adif-ek diharduen Adif eta Adif Abiadura Handiko 145 geltokietan tren-bezeroen eskura jartzen duen ezintasun edo mugikortasun murriztua duten bidaiarientzako arreta eta laguntza zerbitzua da.

Zerbitzu pertsonalizatua da, eta bidaiariari geltokietan sartzeko eta ibiltzeko orientazioa, informazioa eta erraztasunak ematen dizkio, baita trenetara igotzeko eta haietatik jaisteko laguntza ere. Behar izanez gero, baliabide mekanikoak ere baditu.

Zerbitzuak barne hartzen ditu bai bidaiaria jatorrizko geltokiaren elkargunean hartzea, geltokiko joan-etorrietan laguntzea eta trenean igo eta kokatzea, bai trenean esleitutako plazan helmugan jasotzea, eta helmugako geltokian aurrez ezarritako lekura eramatea ere.

Laguntza-eskaera

Behar duten bidaiariek eskatu ahal izango dute:
Titulua
  • Txartela erosten denean, trenen enpresa operadoreek ezarritako salmenta-kanalen bidez.
  • Txartela erosi ostean eta bidaiatu aurretik, operadoreen telefono eta kanalen bidez.
  • Zerbitzu iraunkorra duten geltoki batzuetan zuzenean, erosketaren unean egin ez bada eta trena atera baino 30 minutu lehenago. Laguntza puntuala duten geltokietan laguntza operadorearen bidez eskatu beharko da gutxienez 12 ordu lehenago. (Geltokietako Zerbitzu Mota kontsulta daiteke beheko Geltoki Zerrenda atalean).
  • Adif Zerbitzua duten estazioetakoren batean jatorria duten nazioarteko bidaietarako laguntza eskabidea posta elektronikoaren bidez egin behar da, Nazioarteko Trenbide Batasuneko (UIC) Europako herrialdeetan, jatorrian trena atera baino 48 ordu lehenago, gutxienez, posta elektronikoaren bidez, helbide honetan: oca.asistenciapmr@adif.es edo 917746 telefonoan 06:00etatik 24:00etara.

Geltokien zerrenda

Adif Acerca zerbitzua, AENOR-ek ziurtatua
Ikusi ziurtagiria


Adif Acerca zerbitzuari aplikatutako Irisgarritasun Unibertsaleko Politika

Irisgarritasun Unibertsaleko politikara sartu

Geltoki erosoagoak, irisgarriagoak eta modernoagoak

Geltoki erosoagoak, irisgarriagoak eta modernoagoak

Irisgarritasun unibertsala trenbide-zerbitzuak emateko oinarrizko jarduera-ildoetako bat da. Hala, geltokietako hobekuntza- eta modernizazio-planek Adif-en helburua betetzen laguntzen dute, hau da, trenbide-azpiegiturak eta -instalazioak herritarrentzako gero eta balio handiagoko gune bihurtzea, ongizatea, aurrerapena eta gizarte-kohesioa sortzeko.

Geltokiak modernizatzeko planak lau jarduketa ildo nagusiren arabera garatzen dira:

1.       Bidaiarientzako eraikinak zaharberritu eta modernizatzea

2.       Irisgarritasuna hobetzea

3.       Segurtasuna areagotzea

4.       Ingurumen-jarduerak

Responsive Image
Hurbiltasun-bandak eta zerrenda horiak nasaren ertzean
Responsive Image
Sarbidea eta ingurunea hobetzea
Responsive Image
Kautxuzko pasabide irristagaitzak nasen artean
Aparkaleku irisgarriak
arrapalak eta igogailuak nasetan
eguzki-energiarekin argiztatzea