Gure Marka

Azpititulua sit amet consectetur adipiscing elit.

Marka korporatiboak enpresaren identitatea sintetizatzen eta adierazten du bisualki, gure balioak eta asmoak proiektatuz. Markaren oinarrizko elementuetatik abiatuta, hizkuntza nortasuna duen hizkuntza-grafikoa garatzen da, ingurune eta euskarri ezberdinetan islatzen dena.

Adif markak definitzen duen lurralde bisualak eta kontzeptualak identifikatu eta bereizi egiten gaitu, enpresa-ikuspegia eta -asmoa transmitituz, eta gure balio-proposamena helburu hori duen gizarteari islatuz. Hala, entitatearen narratibaren ardatza eraikitzen da, marka oinarri hartuta: Adif-en pertsonen bizitza hobetzeko lan egiten dugu, benetan jasangarria den mugikortasun- eta gizarte-ereduarekiko konpromiso sendoa hartuz eta zabalduz.

Responsive Image

Adif markak, bere eraikuntza grafikoaren ikuspegitik, ezaugarri eta balio hauek proiektatu nahi ditu:

Responsive Image

Markaren bulegoa

Adif-en Marka-sailaren eginkizuna marka-estrategia zuzentzea eta koordinatzea da, behar diren tresnak garatuz: identitate bisual korporatiboaren programa eta markaren aplikazioak enpresaren eremu guztietan eta haren kanpo-proiekzioa, posizionamendu estrategikoa, marken arkitektura, etab.  

Responsive Image
Responsive Image

Adif-en imagotipoak deskargatzea

.zip motako fitxategi konprimatuak, png eta jpg formatuak dituztenak 2.693 x 823 pixeleko neurrian.