Gure Marka
Azpititulua sit amet consectetur adipiscing elit.
Marka korporatiboak enpresaren identitatea sintetizatzen eta adierazten du bisualki, gure balioak eta asmoak proiektatuz. Markaren oinarrizko elementuetatik abiatuta, hizkuntza nortasuna duen hizkuntza-grafikoa garatzen da, ingurune eta euskarri ezberdinetan islatzen dena.
Adif markak definitzen duen lurralde bisualak eta kontzeptualak identifikatu eta bereizi egiten gaitu, enpresa-ikuspegia eta -asmoa transmitituz, eta gure balio-proposamena helburu hori duen gizarteari islatuz. Hala, entitatearen narratibaren ardatza eraikitzen da, marka oinarri hartuta: Adif-en pertsonen bizitza hobetzeko lan egiten dugu, benetan jasangarria den mugikortasun- eta gizarte-ereduarekiko konpromiso sendoa hartuz eta zabalduz.

GURE NORTASUN-EZAUGARRIAK:
Hauek dira enpresa-proiektuaren funtsezko nortasun-ezaugarriak eta Adif-ek gizartean duen zeregina ulertzeko gure modua:
- Kalitatezko trenbide-azpiegituren zerbitzu publikoa eskaintzen dugu, teknologikoki aurreratua, lurraldea egituratzen duena, modu neutralean jarduten duena inguru liberalizatuan, eta gure eragiketa guztien segurtasunari lehentasuna ematen diona.
- Kudeaketa eraginkorra, efizientea eta gardena egiten dugu, zerbitzu publikoko erakunde gisa dugun erantzukizunean oinarritutako ikuspegi estrategikoaren publikoko erakunde gisa dugun erantzukizunean oinarritua eta garapen jasangarrira bideratuta, ikuspegi integral batetik.
Adif markak, bere eraikuntza grafikoaren ikuspegitik, ezaugarri eta balio hauek proiektatu nahi ditu:





Markaren bulegoa
Adif-en Marka-sailaren eginkizuna marka-estrategia zuzentzea eta koordinatzea da, behar diren tresnak garatuz: identitate bisual korporatiboaren programa eta markaren aplikazioak enpresaren eremu guztietan eta haren kanpo-proiekzioa, posizionamendu estrategikoa, marken arkitektura, etab.


Adif-en imagotipoak deskargatzea
.zip motako fitxategi konprimatuak, png eta jpg formatuak dituztenak 2.693 x 823 pixeleko neurrian.