Europako korridoreak

Azpititulua sit amet consectetur adipiscing elit.

Titulua

Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2010eko irailaren 22ko 913/2010 (EB) Erregelamenduak, merkantzien garraio lehiakorrerako Europako trenbide-sare bati buruzkoak, merkantzien Europako zenbait korridore ezarri zituen trenbidearen lehiakortasuna beste garraiobideekiko handitzeko.

Europako merkantzia-korridore horiek, halaber, Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2013ko abenduaren 11ko 1315/2013 UE Erregelamenduan, Europar Batasunaren Garraioaren Sare Transeuroparra garatzeko orientazioei buruzkoan, eta Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2013ko abenduaren 11ko 1316/2013 Erregelamenduan, “Europa konektatu” Mekanismoa sortzen duena, definitzen diren Europa barneko garraio-sareen bizkarrezurra dira.

Adif-en saretik pasatzen diren zerbitzuko korridoreak

Salgaiak garraiatzeko bederatzi trenbide-korridoretatik sei martxan daude 2013ko azaroaren 11tik. Horietako bi Espainian barrena doaz, eta Adif-en parte hartzea dute. Atlantikoko Korridorea (lehen 4. Merkantzien Trenbide Korridorea) eta 6. Europako Salgaientzako Korridorea dira, TEN-T Sareko Atlantikoko eta Mediterraneoko Korridoreen zati bat, hurrenez hurren.

Bi korridoreek Leihatila Bakarrak dituzte –One Stop Shops– Madrilen Atlantikoko Korridorerako eta Milanen (Italia) 6. Korridorerako, Korridoreak kudeatzen dituzten salgaien nazioarteko ildoen eskaerei erantzun, izapidetu eta koordinatzeko.

Mediterraneoko Korridorea

Titulua

Mediterraneoko Korridorerako Gobernuaren Komisarioaren Bulegoak bisore kartografiko bat jarri du herritarren eskura, Korridorearen garapena ezagutarazteko, haren azpiegitura eta zeharkatzen duen lurraldearen egitura sozioekonomikoa identifikatuz.

Salgaien Mediterraneoko Korridorea

Titulua
Adif, 5 herrialdetako beste 7 bazkiderekin batera, Korridorearen parte da (Espainiako Azpiegituren Administratzaileak - Adif, Frantzia - SNCF Réseau -, Italia - RFI-, Eslovenia -ASZ-, Hungaria - MAV-, Kroazia - HZ Infrastruktura-, Figueras Perpinyà linea eta Hungariako ahalmen-esleitzailea - VPE). Mediterraneoko Korridorearen leihatila bakarra Milanen dago, Italian.

Mediterraneoko Korridorea, hainbat puntutan beste 6 Europako Merkantzia Korridore (1, 2, 3, 4, 5 eta 7) lotzen dituena, 7.000 kilometro baino gehiago ditu: Almeria – Valentzia / Algeciras / Madril – Zaragoza / Bartzelona – Marseilla – Lyon – Turin – Milan – Verona – Padua / Venezia – Trieste / Koper – Ljubljana/Rijeka – Zagreb – Budapest – Zahony (Hungarian-Ukrainian border)







Atlantikoko Korridorea

Responsive Image
Responsive Image
  • ADIF-ek eta Portugalgo (IP), Frantziako (SNCF Réseau) eta Alemaniako (DB Netz AG) azpiegitura-kudeatzaileek osatzen dute korridorea eta leihatila bakarra Madrilen dago.
  • Atlantikoko Korridoreak, 4. lehen Merkantzien Trenbide Korridorea, 6.200 km inguru lotzen ditu ardatz hauetan zehar: Sines/Setúbal/Lisboa/Aveiro/Leixões - Algeciras/Madril/Bilbo/Zaragoza - Bordele/ La Rochelle / Nantes / Paris/Le Havre/ Strasbourg - Mannheim.
  • Atlantikoko Korridoreak 15 portu eta 34 terminal ditu, eta, gainera, beste 3 korridorerekin lotzen da hainbat puntutan (RFC1 Rhine-Alpine, RFC2 North Sea-Mediterranean eta RFC6 Mediterranean).

Dokumentazioa