Spn900

Trenbide-pasaguneetako babesa

Trenbide-pasaguneen babes automatikoa bermatzen duen soluzio integrala, argi- eta soinu-seinaleen (B klasea), erdi-langa automatikoen/iltzatuen (C klasea) eta argi-seinale peatonalaren (F klasea) bidez.Sistemak energia fotovoltaikoarekin eta hura osatzen duten elementuen arteko irrati-komunikazioarekin funtziona dezake.

Oinarrizko konfigurazioan, honako hauek osatzen dute: bi abisu-detektagailuk, trenbidea babesteko bi seinalek, bi erdi-langa automatikok, seinale akustiko eta argitsuek, bide-zirkuitu batek, berrarmatzeko detektagailu batek eta jasotako informazioa prozesatzen duten bost armairu elektrikoko multzo batek.

Funtzionamendua

 

1. fasea. Detektatzea.

Sentsoreak zirkulazio-elementu bat igaro dela detektatzen du eta abisu-armairuan prozesatzen eta armairu zentralera informazio hori bidaltzen du.

2. fasea.  Babestea.

Armairu zentralak bidegurutzearen babes-neurri guztiak aktibatzen ditu (argiak, soinuak, langak eta abar), gainbegiratze-armairuari abisua ematen dio eta seinaleak argibideak ematen ditu (pasagune babestua, babestu gabeko pasagunea).

3. fasea.  Askatzea.

Zirkulazio-elementua trenbide-pasagunetik igaro denean, babes-sistema atseden-egoerara itzultzen da.

Sistemaren abantailak
  • Energia- eta ingurumen-efizientziarik altuena.
  • Ez da zangarik egin behar ez eta klablerik jarri behar; 5 egunetan erabiltzeko prest egon daiteke.
  • Aurrez zehaztutako 60 konfigurazio baino gehiago hartzen ditu, Adif motakoak, eta konfigurazio berriak gehi daitezke tren-azpiegituren edozein kudeatzaileren beharrak asetzeko.
  • Sistemak web bidezko urruneko gainbegiratze zentralizatua ahalbidetzen du eta pdf formatuko estatistikak eta eguneroko txostenak ematen ditu.
  • -20ºC y 70°C artean funtzionatzen du.
SegurtasunaNabarmendutako paragrafoa

Segurtasunaren integritate-maila 4 - SIL4 - ENBELEK EN50126, ENBELEK EN50128 eta ENBELEK EN50129 arauen arabera.

Komunikazioak
  • ENBELEK EN50159-2. Komunikazio segurua 6. motako eskakizunak dituzten transmisio-sistema irekietan.
  • 400-470 MHz bandako irrati-sistema. Kanal hautagarria
  • GSM/GPRS/UMTS/3G komunikazioak.
  • GPRS/GPS antena bikoitza ekipo zentralerako.
Errepideko babesak

B mota:        argi-eta soinu-seinaleekin babestua (S.L.A)

C mota: erdi-langa automatikoekin edo iltzatuekin babestua (S.B.E./S.B.A.)

F mota: oinezkoentzako edo ganaduarentzako soilik, argi-seinaleekin.

Nabarmendutako paragrafoa

 

Bateriak:

  • 20 eguneko autonomia gutxienez, kanpoko energiarik ez badago.
  • Alarma sortzen du maila baxua badu.

 

 

 

Nabarmendutako paragrafoa

 

Eguzki-energia fotovoltaikoa

  • Txingorraren eta bandaloen kontra kapsulatua.

 

 

Sistema 7 azpisistemaz osatuta dago
  • Detekzioa: bide-zirkuitua, abisu-detektagailuak eta berrarmatzeko detektagailua.
  • Agintea: informazioa jaso, pasagunea babesteko agindu eta trenari egoeraren berri ematen dio.
  • Babesa: argi-seinaleak, soinua eta erdi-langak, pasagune motaren arabera.
  • Gainbegiratzea: instalazio osoaren analisia egiten du. Instalazioa berrarmatzen duten tenporizadoreak ditu.
  • Erregistroa: babes-azpisistemaren egoeraren aldaketak detektatu eta gordetzen ditu.
  • Web-komunikazioa: azpisistemen artean, komunikazio sare konbentzionalaren bidez, sareko telefono pare baten bidez edo irrati modem bidez.
  • Energia-horniketa: energia-sare publikoaren bidez, komunikazioen telefono-kablearen bidez edo panel fotovoltaikoen bide elikatu ahal izango da.
Honi lizentziatua: