Selecciona tu idioma
Gaztelania
Ingelesa
Katalana
Galegoa
Euskara
Valentziarra
Garraio Ministerioaren webgunera darama
Va a la página principal. Logotipo de Adif
Adif-i buruz
Mostrar submenú de Adif-i buruz
Gardentasuna
Mostrar submenú de Gardentasuna
Erakunde-informazioa
Garrantzia juridikoari buruzko informazioa
Informazio ekonomikoa eta kudeaketakoa
Informazio publikoa
Kanal etikoa
Kalitatea eta Bezeroa
Datuen babesa
Tren-sarea
Mostrar submenú de Tren-sarea
Sarearen mapa
Ohiko sarea
Zabalera metrikoko sarea
Europako korridoreak
Sareari buruzko adierazpena
Adif-en nazioarteko jarduera
Jasangarritasuna
Segurtasuna
Berrikuntza
Harremanetan jartzeko
Bidaiariak
Mostrar submenú de Bidaiariak
Sarearen egoera
Geltokiak
Irisgarritasuna geltokietan
Galdutako objektuak
Segurtasuna eta sarbide-kontrola
Grandes proyectos
Mostrar submenú de Grandes proyectos
Atocharen eraldaketa
Barcelona Sants geltokiaren eraldaketa
Chamartín proiektua
Estaciones, más que un viaje
Valentziarako sarbide-kanala
Viaductos
Kolpatzeek kaltetuentzako arreta
Merkataritza-guneak
Zerbitzuak
Mostrar submenú de Zerbitzuak
Salgaiak
Mostrar submenú de Salgaiak
Zerbitzu-instalazioak
Zerbitzuak ematea
Tren-autobideak
Sarera sartzea
Mostrar submenú de Sarera sartzea
Tren-enpresetarako sarbidea
Jarduteko prozedurak
Probak eskatzea azpiegituran
Elkarreragingarritasuna
Higiezinen merkaturatzea
Mostrar submenú de Higiezinen merkaturatzea
Alokairuko lizitazioak
Salmentako lizitazioak
Garapenerako aktiboak
Erabilgarri dauden guneak
Mostrar submenú de Erabilgarri dauden guneak
Filmazioetarako
Estación Abierta Programa
Kargatze-puntu elektrikoak
Trenbidearen ukipen-eremuetan jarduteko eskaera
Zentro mediko homologatua
Kontratazioa
Mostrar submenú de Kontratazioa
Kontratazio informazioa
Mostrar submenú de Kontratazio informazioa
Lizitazio elektronikoa
Kontratu-jarduerari buruzko informazioa
Trenbideko produktuen balidazioa
Fakturazio elektronikoa
Araudi teknikoa
Europako finantzaketa
Mostrar submenú de Europako finantzaketa
Informazio orokorra
2021-2027 aldia
2014-2020 aldia
2006 arte eta 2007-2013 aldiak
Berreskuratze, Eraldaketa eta Erresilientzia Plana
Enplegua
Mostrar submenú de Enplegua
Lan publikoaren eskaintza
Mostrar submenú de Lan publikoaren eskaintza
Eskaera egiteko epea zabalik
Ebazte-prozesuan
Ebatzita
Enplegu poltsaren lanpostua eskaintzea
Komunikazioa
Mostrar submenú de Komunikazioa
Prentsa-oharrak
Argazkigintza eta ikus-entzunezko lanak
Gure Marka
Multimedia
Trenbide-hiztegia
Selecciona tu idioma
Gaztelania
Ingelesa
Katalana
Galegoa
Euskara
Valentziarra
Adif-i buruz
Mostrar submenú de Adif-i buruz
Adif-i buruz
Ver Adif-i buruz
Gardentasuna
Mostrar submenú de Gardentasuna
Erakunde-informazioa
Garrantzia juridikoari buruzko informazioa
Informazio ekonomikoa eta kudeaketakoa
Informazio publikoa
Kanal etikoa
Kalitatea eta Bezeroa
Datuen babesa
Tren-sarea
Mostrar submenú de Tren-sarea
Sarearen mapa
Ohiko sarea
Zabalera metrikoko sarea
Europako korridoreak
Sareari buruzko adierazpena
Adif-en nazioarteko jarduera
Jasangarritasuna
Segurtasuna
Berrikuntza
Harremanetan jartzeko
Bidaiariak
Mostrar submenú de Bidaiariak
Bidaiariak
Ver Bidaiariak
Sarearen egoera
Geltokiak
Irisgarritasuna geltokietan
Galdutako objektuak
Segurtasuna eta sarbide-kontrola
Grandes proyectos
Mostrar submenú de Grandes proyectos
Atocharen eraldaketa
Barcelona Sants geltokiaren eraldaketa
Chamartín proiektua
Estaciones, más que un viaje
Valentziarako sarbide-kanala
Viaductos
Kolpatzeek kaltetuentzako arreta
Merkataritza-guneak
Zerbitzuak
Mostrar submenú de Zerbitzuak
Zerbitzuak
Ver Zerbitzuak
Salgaiak
Mostrar submenú de Salgaiak
Zerbitzu-instalazioak
Zerbitzuak ematea
Tren-autobideak
Sarera sartzea
Mostrar submenú de Sarera sartzea
Tren-enpresetarako sarbidea
Jarduteko prozedurak
Probak eskatzea azpiegituran
Elkarreragingarritasuna
Higiezinen merkaturatzea
Mostrar submenú de Higiezinen merkaturatzea
Alokairuko lizitazioak
Salmentako lizitazioak
Garapenerako aktiboak
Erabilgarri dauden guneak
Mostrar submenú de Erabilgarri dauden guneak
Filmazioetarako
Estación Abierta Programa
Kargatze-puntu elektrikoak
Trenbidearen ukipen-eremuetan jarduteko eskaera
Zentro mediko homologatua
Kontratazioa
Mostrar submenú de Kontratazioa
Kontratazioa
Ver Kontratazioa
Kontratazio informazioa
Mostrar submenú de Kontratazio informazioa
Lizitazio elektronikoa
Kontratu-jarduerari buruzko informazioa
Trenbideko produktuen balidazioa
Fakturazio elektronikoa
Araudi teknikoa
Europako finantzaketa
Mostrar submenú de Europako finantzaketa
Europako finantzaketa
Ver Europako finantzaketa
Informazio orokorra
2021-2027 aldia
2014-2020 aldia
2006 arte eta 2007-2013 aldiak
Berreskuratze, Eraldaketa eta Erresilientzia Plana
Enplegua
Mostrar submenú de Enplegua
Enplegua
Ver Enplegua
Lan publikoaren eskaintza
Mostrar submenú de Lan publikoaren eskaintza
Eskaera egiteko epea zabalik
Ebazte-prozesuan
Ebatzita
Enplegu poltsaren lanpostua eskaintzea
Komunikazioa
Mostrar submenú de Komunikazioa
Komunikazioa
Ver Komunikazioa
Prentsa-oharrak
Argazkigintza eta ikus-entzunezko lanak
Gure Marka
Multimedia
Trenbide-hiztegia
Komunikazioa
Multimedia
Multimedia
Bigarren mailako orri-menua
Prentsa-oharrak
Argazkigintza eta ikus-entzunezko lanak
Gure Marka
Multimedia
Trenbide-hiztegia
Motaren kategoria
Actualidad
Motaren kategoria
Castilla y León
Motaren kategoria
Valladolid
Motaren kategoria
Valladolid
Proyecto de la nueva estación de Valladolid Campo-Grande con la ciudad, el ferrocarril y la arquitectura como protagonistas.
El nuevo edificio de viajeros podrá acoger 5 millones de viajeros al año. 7.900 m2. Accesible, intermodal y sostenible
Duplicación de capacidad y espacio: 5 vías de ancho convencional y 7 de alta velocidad Se duplicará el espacio destinado a los viajeros
Diseño innovador: Gracias a su iluminación, la fachada cambia de día y noche, símbolo del viaje, el dinamismo, el flujo y la velocidad
El edificio histórico será el centro de la nueva plaza, donde se priorizará la movilidad activa. Contará con zonas ajardinadas, parada de taxis y autobús y aparcamiento para bicicletas
Sostenible: Consumo casi nulo gracias a su diseño basado en sistemas modernos de alto rendimiento y al uso de energías renovables
Saltatu karrusela
Proyecto de la nueva estación de Valladolid Campo-Grande con la ciudad, el ferrocarril y la arquitectura como protagonistas.
El nuevo edificio de viajeros podrá acoger 5 millones de viajeros al año. 7.900 m2. Accesible, intermodal y sostenible
Duplicación de capacidad y espacio: 5 vías de ancho convencional y 7 de alta velocidad Se duplicará el espacio destinado a los viajeros
Diseño innovador: Gracias a su iluminación, la fachada cambia de día y noche, símbolo del viaje, el dinamismo, el flujo y la velocidad
El edificio histórico será el centro de la nueva plaza, donde se priorizará la movilidad activa. Contará con zonas ajardinadas, parada de taxis y autobús y aparcamiento para bicicletas
Sostenible: Consumo casi nulo gracias a su diseño basado en sistemas modernos de alto rendimiento y al uso de energías renovables
Partekatu hemen:
Jaitsi
<
>
Ezkutua
Igo orriaren hasierara