Licitación Electrónica
Implementación do procedemento de licitación electrónica. O procedemento de licitación electrónica quedará recollido expresamente e descrito no Prego de Cláusulas Administrativas do expediente de contratación, no Perfil do contratante de ambas as dúas entidades aloxados na Plataforma de Contratación do Sector Público, así como en todos os anuncios preceptivos.
Así mesmo, os licitadores disporán de toda a información necesaria sobre a súa identificación, alta e operativa acerca da presentación electrónica de ofertas recollida no documento "Manual do usuario e especificacións técnicas", accesibles no Perfil de Contratante de Adif e Adif AV que reside na Plataforma de Contratación do Sector Público.
É requisito imprescindible ser un usuario rexistrado do Portal do Licitador de Adif / Adif AV.
O licitador estará obrigado a asinar a documentación mediante certificado recoñecido antes de presentar a oferta, garantindo así a identidade do asinante, a integridade da documentación, o non repudio por ambas as dúas partes e a confidencialidade.
Para realizar a autenticación con certificado electrónico e sinatura de documentos, cómpre dispor do software Autofirma, aplicación de sinatura electrónica desenvolvida polo Ministerio de Facenda e Administracións Públicas. (Pode descargar a Autofirma no Portal de Administración Electrónica)
As proposicións presentaranse no Portal do Licitador de Adif / Adif AV e, en todo caso, dentro do prazo e hora que se determine no correspondente anuncio, debendo formalizarse mediante sinatura electrónica recoñecida, garantindo así a identidade e integridade dos arquivos electrónicos dos documentos, da oferta e de todos os documentos asociados a ela.
Ligazóns e manuais
Os licitadores dispoñen dun servizo de soporte mediante un Centro de Atención a Usuarios para atender os posibles problemas técnicos que xurdan:
O horario de soporte técnico para os licitadores será o seguinte (excepto festivos nacionais):