tiendas de la estación
Subtítol sit amet consectetur adipiscing elit.
És una àrea comercial de les principals estacions d’Adif amb un trànsit alt de viatgers, que consisteix en una agrupació de comerços enquadrada sota una mateixa marca, amb un format basat en la qualitat i la gestió especialitzada, que a, més de cobrir les necessitats del viatger, és susceptible de satisfer les de l’entorn.
La marca comercial “tiendas de la estación” es pot trobar a nou estacions: Alacant, Barcelona Sants, Còrdova, Girona, Madrid Chamartín, Madrid Puerta de Atocha, Sevilla Santa Justa, Vàlencia Nord i Vàlencia Joaquín Sorolla.

Títol fragmento
En 9 grans estacions
Visitades per més de 200 milions de viatgers anuals
Amb un total de 258 locals
I una superfície total disponible de 47.068 m²
Detall de les nostres estacions amb implantació de la marca “tiendas de la estación”
Accions promocionals a les xarxes socials
Altres accions promocionals

Autores de la obra:
- Rodrigo Tamariz
- Virginia Urdiales
Se reproducirán 3 pases de quince minutos cada día. Los pases se realizarán el día 24 a las 21:00 h, 21:30 h. y 22.00 h. y el día 25 a las 21:30 h., 22.00 h. y 22:30 h.
Esta experiencia de arte digital en la fachada de la estación de València Nord es un homenaje a las falleras y falleros por su trabajo a lo largo del año, y sobre todo en los días de fallas, por seguir manteniendo esta gran tradición. Además, será un broche de oro único e inolvidable, de unas fiestas que han sido las más multitudinarias en los últimos 20 años.
Con este tipo de iniciativas, Adif quiere acercar las estaciones ferroviarias a la sociedad como espacios no sólo de tránsito, sino también de ocio y cultura.

Otras acciones promocionales
Pots sol·licitar-ne més informació a:
tiendasdelaestacion@adif.es
Amb aquesta marca s’identifiquen les estacions d’Adif que disposen d’una variada oferta comercial al servei del viatger, els visitants i l’entorn de l’estació. Present a Alacant, Barcelona Sants, Còrdova, Girona, Madrid-Chamartín, Madrid-Puerta de Atocha, Sevilla Santa Justa, València Joaquín Sorolla i València Nord.
Les estacions amb marca implantada tiendas de la estación són gestionades comercialment per Adif. En aquestes, a més d’un reglament de règim intern similar al de qualsevol centre comercial, es desenvolupen accions de publicitat i promoció globals i locals.
- Conferències
- Seminaris
- Trobades
- Certàmens
- Exposicions publicitàries
- Campanyes promocionals
- Actuacions lúdiques
- Concerts
- Espectacles
- Balls