Innovación
O obxectivo fundamental do proxecto é dobre:
Este proxecto é complementario aos que se poidan coñecer, xa que engade outro tipo de vantaxes e propiedades:
A principal vantaxe é lograr a prolongación da vida útil do balastro.
Tamén se pretende mellorar as prestacións antivibratorias e antirruído, polo que se podería reducir considerablemente o uso de mantas elastoméricas ou solas nas bases de travesas, etc.
Tamén sería beneficioso reducir os custos en explotación de canteiras, transporte de material e apertura de vertedoiros.
Reciclaxe de balastro: O balastro que non cumpre coa granulometría réutilízase; dáselle un novo uso; antes só se podía reutilizar como árido para plataformas ou recheos.
Novo uso de NFU en capas de balastro. Noutros estudos e proxectos utilizouse en capas de subbalastro ou noutros solos.
Hai outros estudos de balastro artificial prefabricado que só aplicaría a algúns lugares específicos. A solución proposta sería totalmente compatible coas diferentes alternativas de balastro prefabricado, aumentando as súas prestacións e mellorando un dos puntos débiles, como a resistencia da superficie.
O tratamento proposto é unha solución alternativa, que a nivel de rendemento situaríase entre a vía con balastro natural e a vía en placa, incorporando as cualidades do balastro e mellorando as prestacións en termos de durabilidade, resistencia, comportamento contra vibracións e ruído.
O revestimento está destinado a mellorar estas propiedades.
Poñer o balastro de altas prestacións en produción a escala industrial traerá as seguintes vantaxes:
Aumento da vida útil en comparación co balastro natural.
O prezo de produción será un custo relativamente estable.
A implantación de unidades de produción en puntos estratéxicos ou de centrais de produción de menor tamaño a pé de obra é un factor economicamente importante, debido á redución dos custos de transporte.
Para garantir que estes áridos cumpran as especificacións para o seu uso como balastro, trataranse cun revestimento de partículas obtidas a partir de neumáticos fóra de uso, unidos todos cun ligante.