Multimedia

Unha mostra dos contidos audiovisuais sobre o ferrocarril e Adif

— 9 Resultados por páxina
Mostrando o intervalo 1 - 9 de 10 resultados.

Descarga, uso e solicitude de imaxes

Adif e Adif Alta Velocidade poñen á súa disposición o arquivo fotográfico tanto histórico como actual. As imaxes contidas nas páxinas de www.adif.es poden ser descargadas libremente polos usuarios (en baixa ou media resolución) unicamente con fins sen ánimo de lucro.

Para solicitar unha imaxe en alta resolución debe indicarse cal é o fin último (se ten fins comerciais, propagandísticos,  etc.) e  dirixirse a: Comunicacionweb@adif.es

Todas as imaxes forman parte dos fondos fotográficos propiedade de ADIF. Todos os dereitos que non estean expresamente outorgados por ADIF están reservados por ADIF.

Ao usar as imaxes debe citar a fonte co seguinte crédito: Arquivo Adif, Autor: xxxxx (proporcionado por ADIF)

ADIF garante que as imaxes non violan ningún dereito de autor, pero non outorga dereitos nin garantía algunha polo uso de nomes, persoas, marcas comerciais, identidade corporativa, logotipos, deseños, obras de arte ou de arquitectura rexistrados ou non rexistrados ou con dereito de autor, representados ou incluídos no contido. O responsable, se se requirisen, de obter as autorizacións en relación co uso que propón polo contido é a persoa ou organización solicitante como responsable exclusivo.

Cómic

Descarga nuestro cómic para conocer mejor Adif​​​​​​​

Adif y Adif Alta Velocidad, en colaboración con la Fundación de los Ferrocarriles Españoles, han editado un cómic sobre la historia y retos de la red ferroviaria española. Se trata de un formato divulgativo orientado especialmente al público infantil y juvenil y a los aficionados al cómic de cualquier edad. Diseñado con un formato similar al de los mapas que utilizamos al llegar de visita a una ciudad, al desplegarlo se van descubriendo las enormes dimensiones de Adif y Adif Alta Velocidad.
Título
El autor del cómic es Pedro Cifuentes (Burriana, Castellón, 1975), también conocido como @Krispámparo, profesor de Ciencias Sociales que ha desarrollado una reconocida carrera de dibujante. Asegura que no ha sido fácil “plasmar en sólo 16 páginas la dilatada historia del ferrocarril español a través de sus infraestructuras, así como la importante labor que tienen encomendada Adif y Adif Alta Velocidad".
Título
En esta ocasión, los protagonistas habituales de sus historietas (María, Tomás y Cósima) viajan en tren junto a su profesor desde Valencia hasta Madrid. En el trayecto, los jóvenes conocen la evolución del ferrocarril en España: los grandes hitos de su historia, los distintos tipos de ancho de vía, la fiabilidad y sostenibilidad de este tipo de transporte, adelantos tecnológicos…
Título
El cómic está disponible bajo demanda en los museos del ferrocarril de Madrid y de Cataluña, y puede descargarse en formato PDF.

DESCARGAR CÓMIC