Rede Convencional
Subtítulo sit amet consectetur adipiscing elit.
- equipo humano con ampla experiencia e moi especializado.
- Tecnoloxía de última xeración para dar resposta aos requirimentos dos operadores de transporte.
- Maquinaria, vehículos e bases de mantemento adaptadas ás necesidades produtivas da rede ferroviaria en todo o país.
Infraestrutura
A infraestrutura ferroviaria é o soporte que sostén o que se coñece como"camiño do tren", sobre o que se sitúan tanto a vía como as instalacións de sinalización, electrificación e telecomunicacións que posibilitan a circulación de trens.
quilómetros de pista que mantemos
que supoñen unha lonxitude total de 497 km.
que suman unha lonxitude de 135,15 km.
Probas de carga realizadas anualmente
Máis sobre a infraestrutura
Vía
Actuacións a destacar
Sinalización
Electrificación
As subestacións eléctricas e a liña aérea de contacto son as instalacións sobre as que traballamos no ámbito da electrificación.A liña aérea de contacto, tamén chamada catenaria, é a encargada de subministrar a enerxía eléctrica ao tren.
Todo o mantemento destas instalacións está programado coordinando as actuacións precisas coa nosa organización territorial, que tamén realiza as revisións periódicas previstas na liña de alta tensión que alimenta as nosas subestacións.
Con respecto a estas, aumentamos as súas prestacións coa implantación dun sistema de control distribuído e a normalización dos novos equipos rectificadores, transformadores, diodos e fusibles.
Liña aérea de contacto
Liña de alta tensión
Subestacións eléctricas
Potencia instalada
Telecomunicacións
O transporte ferroviario, debido ás súas múltiples actividades e á súa complexidade operativa e de xestión, precisa intercambiar un gran volume de información.Se a isto lle engadimos a dispersión dos distintos centros de traballo, cómpre dispoñer de servizos de telecomunicación diferenciados en telefonía de xestión, de datos e de explotación:telefonía de control de tráfico, mandos a distancia, sinalización, megafonía...Estes servizos, cos seus diferentes sistemas de xestión e control, están integrados nunha rede exclusiva de telecomunicacións.



Procesos Produtivos
Clasifícanse en tres grandes actividades que afectan ás especialidades técnicas de infraestrutura, vía, sinalización, electrificación e telecomunicacións.
Actividades
Calidade e Participación
O equipo humano de Rede Convencional ten unha importante presenza no Concurso Anual de Participación en Calidade, no que os traballadores presentan iniciativas para melloras operativas e de xestión, a través de Grupos de Iniciativa e Mellora (GIM) e Equipos de Iniciativa e Mellora (EIM).
A sistematización dos procesos produtivos propiciou un novo perfil de actividades de mantemento que incrementan a dispoñibilidade das instalacións e melloran a xestión das actividades de inspección, coa conseguinte redución de incidencias.
Temos dun Sistema de Xestión Ambiental segundo a norma 14.001:2004, para o cal desenvolvemos unha serie de procedementos xerais e específicos das diversas especialidades técnicas, nos que se identifican os aspectos ambientais afectados en cada actividade.
Contamos con 28 puntos limpos distribuídos por todo o territorio nacional, que dan servizo a todas as nosas áreas operativas.Estes puntos contribúen dun xeito moi eficiente e racional ao noso compromiso como organización respectuosa co medio.
Tamén desenvolvemos unha serie de Boas Prácticas Ambientais centradas no aforro de enerxía eléctrica, aforro no consumo de auga e xestión de residuos.
En 2006 obtivemos a certificación de acordo coa norma OHSAS 18.001, logo da comprobación por parte de AENOR de que a nosa xestión de seguridade e saúde laboral cumpre os requisitos esixidos por esa norma.
Esta certificación, que está considerada como o máis elevado nivel de esixencia internacional en prevención de riscos laborais, constata a superación, con moito, dos requisitos mínimos esixidos pola lexislación vixente.Con este selo, Adif converteuse na primeira organización ferroviaria europea certificada nesta norma.
Pasos a Nivel
A cifra de aproximadamente 10.000 pasos a nivel existentes a mediados dos anos 70 reduciuse notablemente, mentres que se evolucionou na implantación de medidas de protección para aqueles que seguiron prestando servizo.